top of page

Op pad
Ja, ik ben een huismus máár wel afgewisseld met nieuwe plekken bezoeken. Ergens eten of drinken, een (mid)dagje weg of een vakantie... hier staan de blogs over de dingen die ik buitenshuis deed.


Uitjes
Nee, geen blog over uien... ik vind veel interessant maar uien niet perse. Deze pagina gaat over uitstapjes die ik deed. Films StadstrapBios Het stond al járen op mijn zomerwensenlijstje: naar een openluchtbioscoop! En nu (2025) ben ik eindelijk geweest. Flesje drinken mee, popcorn en een kussentje om neer te leggen op de trappen van het jaarbeursplein. Welke film er zou draaien maakte me niet uit, het ging me om de ervaring op zich. Maar de film – Thelma & Louise – bleek ook
6 minuten om te lezen
bottom of page